Sidor

måndag 9 november 2015

Kunde inte låta bli

Nu blev det en bild från helgen här för det verkar konstigt att ha ett inlägg utan bild i en fotoblogg. Det jag inte kunde låta bli var att lägga bud på en manuell kamera och objektiv på tradera. Nu blev det så att jag vann auktionen, kameran har jag inget intresse av utan det var ett av objektiven jag ville ha. Problemet är bara att jag sedan är dålig på att göra mig av med det som jag inte behöver. För ett bra tag sedan vann jag en annan auktion på tradera och då var det också en av sakerna som jag ville ha men fast tiden har gått så har jag inte sålt av objektiven jag inte har behov av. När jag har fått hem mitt senaste inköp på tradera kommer jag att ha 3 manuella 50mm objektiv och det har jag inte direkt något behov av. Om någon är intresserad av en Chinon 50mm 1.9 så går det bra att höra av sig. Den fungerar givetvis och det är bara att klicka på etiketten för chinon 1.9 för att se lite bilder som jag har tagit med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar