Sidor

måndag 2 november 2015

Helgbilden 1/11

Dags för helgbilden igen. Den här helgen har det mest blivit promenader på vägen och på ängen bakom huset.

Vädret har inte varit allt för roligt och i skogen så har det varit efterjakt så då väljer jag att hålla mig borta från skogen. Byn jag bor i är väldigt avlång och om man kan påstå att det finns någon samlingspunkt så får det nog bli bystugan. 
Ett par av husen i byn och längst till vänster går det att se bystugan, lyckades kapa halva huset. Nu blev det nog mer ett inlägg om byn än om helgen men att bo i en by gör jag även på helgerna

7 kommentarer:

  1. Sköna höstbilder med fina färger... ser trevligt ut där i din lilla by :)

    SvaraRadera
  2. Ser ut att vara skönt att promenera omkring i din by! Fint att hundarna kan vara lösa och utforska världen i sin egen takt!

    SvaraRadera
  3. Ser ut till att ha varit en grå helg hos dig också.

    SvaraRadera
  4. Även om inte vädret var det bästa är det härligt med en
    hundpromenad och att bo i en by är väl inte så tokigt det
    heller ser riktigt mysigt ut.
    Ha en skön vecka;-)

    SvaraRadera
  5. Ja det gäller att vara försiktig under jakten. Jag har häst så jag klär både mig själv och henne i lysande reflexer under hela jakt-säsongen. Fina bilder från din helg.

    SvaraRadera
  6. Jag tyckte det var mycket trevligt att få en inblick i din by. Själv brukar jag dela med mig av min stad när jag får lust. Mycket tilltalande och bilder, och ibland behöver vi helger som den här. Lugn och ro och lite promenader för sig själv. Tänk man kan upptäckta mycket i sin bygd som man inte sett förut. Det har jag gjort. Tack för du delade med dig. Pss du gör rätt att hålla dig ifrån skogen i dessa tider.

    SvaraRadera