Sidor

söndag 1 november 2015

Fototriss-I luften

 Min tanke var att försöka ta nya bilder på temat i luften till fototriss men att gå ut i skogen idag och spana efter fåglar känns inte så begåvat. Här är det nämligen en bunt personer ute i skogen med gevär för att skjuta älgkalvar. Istället för att riskera att bli skjuten beslutade jag mig för att titta på mina gamla bilder och beslutade mig för att visa bilder på två av hundarna som tyvärr inte lever längre. Nämligen Toker en korthårig collie och Yana en bayersk viltspårhund. Så min triss den här veckan är en hyllning till två av hundarna vi inte längre delar vår vardag med.




4 kommentarer:

  1. Underbara bilder i din triss! Så smidigt hundarna rör sig i luften och så vackra de är!
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder och fin hyllning till dina hundar som nu är i himlen.

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder på dina kära hundar som tyvärr inte längre finns hos dig. De är verkligen i luften. Även ditt förra inlägg passar ju till temat i luften :) Tack för grattis!

    SvaraRadera
  4. Snyggt fångat språng i andra bilden och myndig uppsyn i den första :)

    SvaraRadera