Sidor

lördag 16 januari 2016

Fototriss-Träd

Nu var det ett tag sedan jag var med på Fototriss och så blir det ibland. Den här veckan är temat träd.
Kanske är det så att jag tagit mig lite för stora friheter när det gäller temat och det får man tycka. Träd är det med på alla bilderna i alla fall även om det är tveksamt om man kan säga att träden är huvudmotiv i alla bilderna.
Här kommer mina träd.
Många träd på bild nummer ett
 Inte lika många träd på bild nummer två men på sidan av vägen växer det träd.
På bild nummer tre fungerar träden som en vacker bakgrund.

Spåren är efter en älg som jag misstänker inte var helt nykter eller så var den bara snurrig för spåren gick inte rakt på något sätt

13 kommentarer:

  1. Fina vinterträd i din triss! Jag tycker att det gärna får finnas mer än träd så att bilden får ett sammanhang! Kul med älgspåren, den irrade kanske för att den saknade karta och kompass!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Det här var så vackert med stora bilder och mycket snö o träd förstås !!!!!!

    SvaraRadera
  3. Härliga vinterbilder, smågranarna som
    ser frusna ut blir min favorit.
    Ha en skön kväll:-)

    SvaraRadera
  4. Såklart älgen skulle runda alla balar som ligger där :) Jättefina vinterträd. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Härliga vintervyer! Snyggt fotat!

    SvaraRadera
  6. Mycket vackra vinterbilder! Blev glad av dem

    SvaraRadera
  7. Jättesnygga bilder, så vintrigt vackert. Nog finns det träd på dem så det räcker :).

    SvaraRadera
  8. Snön på första fotot ligger som tjock glasyr på en kaka. Jag blev sugen på att baka!

    SvaraRadera
  9. Så vackra vinterbilder, den första blev favoriten med all snö
    som lagt sig på granarna så fluffiga och fina :O)

    SvaraRadera
  10. Vackra träd, och massor av dom!
    AX

    SvaraRadera
  11. Underbara bilder som gör mig så glad! Den första blir min favorit för den är så vacker! Så mycket snötyngda grenar av gran! Fint!


    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera