Sidor

söndag 27 december 2015

Helgbilden 27/12

Dags för Helgbilden igen.
Min bild idag visar en stund av helgen och den får även symbolisera att man inte ska skjuta upp saker. Eller i alla fall inte skjuta upp saker med ca 10år.
. Det som gömmer sig bakom granen är en bil och om jag hade fotat den för tio år sedan så hade den inte varit så gömd. Ångrar helt klart att jag aldrig tidigare tog mig för att fota den men det är som det är. Finns några fler bilder på bilen och annat i närheten i det här inlägget

5 kommentarer:

  1. Ser inte ut att vara en bra förvaringsplats för en uttjänt bil!
    GOTT NYTT ÅR!

    SvaraRadera
  2. Nä - den där bilen hör inte hemma i skogen.
    Hoppas den förpassas till sin rätta plats.

    SvaraRadera
  3. Det jag såg först var en skymt av en vacker hund till höger i bilden :) Skrot i skogen är inte kul, och man undrar hur det hamnade där. Av årets julkalender lärde jag mig en hel del nytt, bland annat att man på 60-talet (var det väl..?) tyckte att det var helt i sin ordning att dumpa skräp i sjöar och litet var som helst. Det skulle försvinna av sig själv med tiden trodde man. Det kanske var på den tiden skrotet hamnade i skogen också. Tur att vi vet bättre nu.

    SvaraRadera
  4. Ja så kan det bli och jag känner igen det. Ja naturen tar tillbaka den nu och förhoppningsvis var den tömd på de mera giftiga flytande grejorna som finns i bilar. Gott Nytt År.

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen ett underligt ställe att skrota sin bil på.

    SvaraRadera