Sidor

söndag 6 december 2015

Det skulle inte göra något

Det är vad jag alltid har sagt/tänkt när det gäller att förlora äldre bilder. Jag hade väldigt fel och det insåg jag idag. Min externa hårddisk har lagt av helt, hjälpte inte att plocka isär den heller. Det innebär att i stort sett alla bilder som jag har tagit under 2011, 2012 och 2013 är borta. Givetvis så var det inte det enda jag hade på den externa hårddisken utan även allt som jag har skrivit under konstiga kurser på högskolor och universitet. Någon större förlust för mänskligheten kan jag inte riktigt påstå att det är så mycket vettigt skrev jag nog inte. Riktigt tråkigt känns det att bilder på hundar som inte längre lever nu är borta och nuvarande hundars valptid och ungdomstid är också borta. En del bilder har jag på nätet men det är bara lågupplösta.
En av bilderna jag har kvar på min förra hund.

1 kommentar:

  1. Nej fy fan vad trist, jag lider med dig. Så mycket fina bilder som du tar... :-( Finns inga ord egentligen, för en sådan förlust. *kram*

    SvaraRadera