Sidor

torsdag 15 oktober 2015

Ser fram emot måndag

Pentax k-10d, Chinon 50mm F 1.7
Då ska nämligen ett objektiv dyka upp här om planerad leveranstid stämmer. Det är ett Pentax DA* 60-250mm F4 ED [IF] SDM objektiv. Det är ett objektiv som jag har velat ha under en längre tid och jag har spanat efter beg utan att hitta några i Sverige. Att köpa ett nytt har aldrig varit ett alternativ för det kostar helt enkelt för mycket. Förra helgen satt jag och tittade lite på Ebay och hittade ett objektiv där. Efter en del velande och efter att min sambo sa att han betalar halva som en för tidig födelsedagspresent till mig så beställde jag objektivet. Nu hoppas jag att det är i så pass bra skick som det var angivet i annonsen och att det kommer visa sig vara ett bra köp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar