Sidor

söndag 18 oktober 2015

Helgbilden 18/10

När jag såg det här motivet igår så tänkte jag på en gång på fotoutmaningen helgbilden och tänkte att den blir perfekt. Jag har nu bott i den här byn i lite mer än 9år och ja det finns fortfarande saker som jag inte riktigt förstår och som gör mig förvirrad. Här kommer min bild
Pentax K-10D, Pentax 55-300
Om jag blir förvirrad minst en gång under en helg så måste det ha varit en bra helg. Varför någon har  satt fast fågeln på en stubbe vet jag givetvis inte, har svårt att tänka mig att den ska fungera som en vette där men vad vet jag. Livet på landet är intressant

7 kommentarer:

  1. Hehe, jag var tvungen att titta väldigt nära för att se om den var riktig eller inte. Vilken lustig grej, men av någon anledning sitter den ju där. Mystiken tätnar...

    SvaraRadera
  2. Det är skoj med mysterier och detta var ett intressant ett.

    SvaraRadera
  3. Kul med lite udda detaljer här och var som får folk att fundera lite :)

    SvaraRadera
  4. Ha ha, någon gillar kanske att luras lite.
    ha en fin vecka
    Meta

    SvaraRadera
  5. HIHI ja lite mystik är ju aldrig fel
    håller hjärnan sysselsatt;-)
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  6. Oj då... inte konstigt du blev fundersam. Man kan verkligen undra över orsaken till denna "installation" :)

    SvaraRadera
  7. Tihi javisst är det för även jag ser lite udda saker här och var i skogarna.. Någon har behagat skoja lite och det är väl inte så dumt.

    SvaraRadera