Sidor

måndag 19 oktober 2015

På fm knackade det på dörren

Och utanför stod ett bud från UPS med en kartong i sin famn. Det var mitt efterlängtade nya begagnade objektiv från England. Så nu är jag ägare till en Pentax DA* 60-250mm F4 ED [IF] SDM. Efter att ha tittat lite på den kunde jag konstatera att beskrivningen av skicket på den stämde överens med beskrivningen i annonsen på EBAY. Känns bra att veta att jag kommer att våga handla av srsmicrosystems igen om jag har råd/behöver något mer.
Tanken var att ge mig ut och fota lite med objektivet och min Pentax K10d men det visade sig att bägge batterierna till kameran var tomma så jag lånade min sambos k-3 istället, min har inte kommit tillbaka från service än. Och det här är vad jag fångade på bild
collie



bayersk viltspårhund

Lite ovant var det med ett så pass tungt objektiv men jag kommer att vänja mig och bildkvalitén kan jag verkligen inte klaga på

1 kommentar:

  1. Roligt med nya saker! Bilden med den gamla ladan och det ljusa gräset är helt otroligt fin tycker jag!

    SvaraRadera