Sidor

söndag 21 augusti 2022

Tacksam

 Jag är glad att jag genom åren har sett till att det i trädgården finns blommor som blommar under olika perioder. Det är trevligt när det under flera månaders tid finns någon/några blommor som visar upp sig från sin finaste sida. Nu börjar rudbeckiorna komma igång och på sikt får jag nog skaffa ytterligare sorter. Det är några småplantor i trädgården som jag sådde för två år sedan, jag trodde att de skulle blomma i år men det blir nog först nästa eller året efter.




Det har blivit ett lyft med ny kamera och jag ångrar inte att jag köpte Pentax k-3 iii. Autofokusen är mycket snabbare och jag tycker att kvalitén på bilderna har höjt sig ett snäpp. Jag hoppas att snart få testa kameran på lite flygande fåglar, de enda fåglar jag har sett har varit tranor och svalor på långt håll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar