Sidor

fredag 9 augusti 2024

Fotar men är sämre på att ladda upp

 Liljorna är inte lika imponerande i år vilket jag antar beror på kyla och regn. En dag blev det några bilder rätt tidigt på morgonen för det var ett magiskt ljus.




Trädliljorna blev inte så höga och de är lite klenare än tidigare år men blommorna är vackra ändå.


En del asiatiska och orientaliska liljor blommar men jag har inte fått någon på bild än. Slipper jag regn någon dag igen så blir det nya bilder.

I våras köpte jag lite olika frän och en sort var zinnia green apple. Jag tänkte att det skulle bli fint och roligt med gröna blommor. Så här ser de ut.

Mer gult än grönt och inte vad jag önskade. Det blir alltid lite av en besvikelse när blommor inte blir som fotot som fick mig att köpa frön. Får se om jag kommer att samla några fröer av blommorna eller inte.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar