Sidor

fredag 21 juni 2019

Det behöver inte vara perfekt

Jag har tittat på olika spaljer på nätet och konstaterat att jag inte är villig att betala vad det kostar. Lösningen blev att gå en vända i trädgården och titta i garaget vad vi har. Jag hittade ett par brädbitar, stolpar och trädgårdsnät. Att jag vill ha en spalje hänger ihop med att jag vill ha något bakom ett äppelträd som även kan fungera som ett stopp för rådjuren i vinter och så har jag tre gullklematis som vill ha något att klättra på. Resultatet blev inte perfekt men i den här trädgården får saker vara lite sneda och udda. Så här ser det ut.
Det är en massa småplantor runt trädet så det kommer att se lite vettigare ut om en tid. Äppelträdet är ett av träden som startade sina liv som kärnor som vi petade ner i krukor inne i februari 2017.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar