Sidor

fredag 4 maj 2018

Matro?






2 kommentarer:

  1. Men gud, jag ÄLSKAR dina fågelbilder! Jag ser liksom detaljer jag inte tänker på annars, det skulle jag säkerligen kunna göra med bilder tagna av professionella fotografer också men det känns på något sätt annorlunda när en... tja, jag vet inte, "riktig" person tagit dem. Nej nu vet jag vad en stor anledning är! Jag är såpass cynisk att jag utgår från att alla fotografer förskönar sina bilder något enormt men jag vet att du inte pysslar så mycket med sådant och det gör att jag blir imponerad och mer mån om att _titta_ på bilderna, jag får en känsla av verklighet helt enkelt. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina snälla ord. Jag vill visa verkligheten och blir det grässtrån eller grenar med i bilderna eller att skärpan inte är perfekt så är det min verklighet

      Radera