Sidor

måndag 27 mars 2017

Rabattstaket

Redan för någon vecka sedan började jag googla efter ett lämpligt rabattstaket. Jag insåg helt enkelt att vi behövde ett staket för rabatten på framsidan av huset. Förra året hade vi hönsnät för rabatten för att hindra hundarna att promenera runt i den. Det fungerade men var inte direkt så fint. Något permanent skulle inte fungera för på vintern behöver vi den platsen att lägga snö på som vi skottar bort från uppfarten. Bortsett från kravet att den inte skulle sitta där permanent så fick det inte heller vara allt för dyrt. Jag googlade och googlade lite mer och det slutade med att jag köpte den här.
Jag räknade med att det inte skulle vara någon fantastisk kvalité och jag hade helt rätt men jag tror att den i alla fall kommer fungera som det är tänkt. I höst kommer den plockas ner och sedan kommer den sättas upp i vår igen.

   Det kan nog bli fint när blommorna har vaknat och lyser upp med färger

2 kommentarer:

  1. Hej är det Homeshop du köpt staketet på?Går inte trycka på din länk under fotot på staketet,jätte vackert !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja helt rätt. Verkar som om Homeshop har upphört

      Radera