Sidor

fredag 22 januari 2016

Fel passform på alla mössor

Eller så beror det på mitt huvud men det känns bättre att skylla på mössorna. Nu har jag ett stort huvud, tror det beror på att det är mycket ludd innanför pannbenet. Det i kombination med att jag har rätt tjockt hår gör att inga mössor sitter kvar. Sakta sakta glider mössorna uppåt och jag blir mer och mer irriterad och det slutar alltid med att jag tar av mössan och blir kall om huvudet. Nu går det tacksamt nog att fota fast det blir kallt om huvudet.



3 kommentarer:

  1. Du får skaffa en sådan där barnmössemodell med knytband under hakan, eller pilotmössa med knäpprem. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag använder oftast en buff (fick goggla för att se vad det heter) men det ser så fult ut och det i kombination med en jacka som gör att jag ser ut som en Michelingubbe känns inte så smickrande

    SvaraRadera
  3. Michelingubbe känner jag igen alltför väl. :-(

    SvaraRadera